وبلاگ هنرهای دستی

آموزش و اجرای نقاشی با کاشی ، آموزش و اجرا نقاشی به روی سفال

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 9500
تعداد مطالب : 112
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


جاوا اسكریپت

تعبیر خواب آنلاین


آلبوم دوم ایمان حضرتی منتشر می‌شود

 

ایمان حضرتی از انتشار دومین آلبوم خود که هنوز عنوان مشخصی ندارد خبر داد و گفت: دومین آلبوم من به تازگی ساخت خود را به پایان رسانده و تا شهریور ماه راهی بازار موسیقی می‌شود.

حضرتی با اشاره به اینکه این آلبوم هم اکنون برای دریافت مجوز در وزارت ارشاد به سر می‌برد، گفت: به محض اینکه این آلبوم توانست مجوز خود را دریافت کند، وارد بازار می‌شود که با این حساب گمان می‌کنم به شهریور ماه موکول شود. هنوز نامی برای این آلبوم انتخاب نکرده‌ام.

وی در ادامه گفت: آلبوم شامل ۸ قطعه است که ۵ قطعه آن را حمید عسکری و ۳ قطعه را خودم ساخته‌ام. در تنظیم‌ها نیز ۴ قطعه را میلاد ترابی و ۲ قطعه را نیما وارسته و دو قطعه دیگر را بهنام صفوی تنظیم کرده است.
گفتنی است که ترانه سراهای این آلبوم علی بحرینی، حمید عسکری و ایمان حضرتی هستند.

دومین آلبوم ایمان حضرتی در حالی به بازار می‌آید که در اصل دومین آلبومی که قرار بود از این خواننده پاپ، عرضه شود، همچنان در وزارت ارشاد مانده و تا کنون نتوانسته مجوز خود را دریافت کند. وی در این باره گفت: وقتی دلیل عدم دریافت مجوز آلبوم دوم خود را جویا شدم، متوجه شدم که شاعر قطعاتم ممنوع الکار بوده و به همین دلیل آلبومم نتوانست مجوز بگیرد. حالا که فکر می‌کنم می‌بینم بهتر است که این آلبوم اصلا به بازار نیاید. چون آلبومی که با حمید عسکری کار کردم به مراتب بهتر و قوی‌تر از آن آلبوم است و با این آلبوم اتفاق بهتری برایم می‌افتد.

به گفته حضرتی، در دو قطعه این آلبوم از سازهای زنده‌ای مثل ویولن استفاده شده ودر مجموع آلبوم خوبی خواهد شد.

تهیه کننده این آلبوم نیز مانند آلبوم «آخر دنیا» ی این خواننده مرتضی شایشته است.

وی درخصوص تفاوت‌های این آلبوم با آلبوم‌های دیگر خودگفت: عمده تفاوتش در این است که قطعات آن را خیلی دوست دارم. این در حالی است که آلبوم قبلی‌ام را دوست نداشتم و از شنیدن آن لذت نمی‌بردم. اما چون آن زمان توهم داشتم آن را وارد بازار کردم.

حسرت، دلتنگی، زیر باورن و... عنوان قطعات این آلبوم است.

وی گفت که در این آلبوم سعی کرده که شبیه حمید عسکری که ملودی‌هایش را ساخته، نخواند اما در مورد ملودی‌های ساخته شده توسط این خواننده گفت: در مورد ملودی‌ها نمی‌شود کاری کرد. به هر حال آن‌ها را حمید ساخته وممکن است شبیه به کارهای دیگرش باشند ولی من ‌‌نهایت سعی‌ام را کرده‌ام که لااقل در خواندن قطعات این اتفاق نیافتد تا شاهد آلبومی نو و جدید در این سبک و سیاق باشیم.

وی ادامه داد: آن آلبوم را در سال ۸۲ استارت زدم و در سن و سالی بودم که اصلا برایم مهم نبود چه کارهایی از من منتشر و به بازار بیاید. هم کم تجربه بودم و هم با آهنگسازم مشکل داشتم. عدم شناخت من از موسیقی و دنیای حاکم بر آن در آن زمان، موجب شد تا آن را راهی بازار کنم. اما وقتی با این شرایط آشنا شدم و محیط را بیشتر شناختم، بر تجربیاتم افزوده شد و حالا بهتر از همیشه می‌توانم فعالیت موسیقی کنم.

وی درپاین درباره همکاری با حمید عسکری گفت: خمیشه کارهای حمید را دوست داشته و خواهم داشت. حس می‌کنم من و حمید خیلی شبیه به هم می‌خوانیم و حس‌هایمان بسیار شبیه به هم است و به هم خیلی نزدیکیم.

نويسنده: shiva تاريخ: سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سیمین‌ غانم روی صحنه می‌رود

کنسرت سیمین غانم ۵، ۶، ۷ خردادماه در سالن آمفی تئا‌تر شهید رجایی قزوین برگزار می‌شود. آرمین امین بیطرف ـ تهیه‌کننده کنسرت غانم در قزوین اعلام کرد: کنسرت سیمین غانم در قزوین به مناسبت ولادت حضرت فاطمه برای بانوان برگزار خواهد شد.

سیمین غانم در این اجرا برای اولین‌بار در قزوین آهنگ‌هایش را همچون گل گلدون من، آمد نوبهار، سلامی چه بوی خوش آشنایی، رقص باران، پرنده، قلک چشمات، مرد من صبوری و.... اجرا خواهد کرد.

اعضای این کنسرت سیمین غانم (خواننده) - یلدا صمدی (پیانو) – سارا احمدی (دف) – آزاده شمس (ویالن) می‌باشند.

طبق اعلام بیطرف؛ در سال ۱۳۹۰ این کنسرت دومین کنسرت سیمین غانم خواهد بود و پس از آن احتمالا در تاریخ ۲۶- ۲۷ خرداد ماه به مناسبت ولادت حضرت علی و روز پدر در کرمان اجرا خواهند داشت.

موسسه فرهنگی هنری «ترانه عارف» برگزارکننده برنامه‌های کنسرت غانم است.

بنا بر این گزارش، همچنین در نمابری که طی چند روز گذشته از سوی بنیاد رودکی ارسال شده است از ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت نیز سیمین غانم در تهران در تالار وحدت تهران برنامه دارد.

 

نويسنده: shiva تاريخ: سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

فرهاد جواهرکلام: با «احساسی که دارم» برمی‌گردم

 

فرهاد جواهر کلام مدتی‌ست کار آلبوم بعدی‌اش را با همکاری گلچینی از افراد شاخص موسیقی پاپ آغاز کرده است.

وی در این‌باره به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت: «اعتقاد دارم که این آلبوم یکی از متفاوت‌ترین کارهای چند ساله اخیرم خواهد شد . در این آلبوم تمامی کار آهنگسازی بر عهده خودم بوده است و تنظیم‌ها را نیما وارسته و فرشاد فارسی انجام داده ‌اند. همچنین از ترانه سراهای قطعات این آلبوم غیر از خودم، می‌توانم از مهشید کلاهدوز، علی صالحی و امیر ابراهیم جلالیان نام ببرم.»
 
وی اضافه کرد: «برای این آلبوم ۱۲ قطعه آماده کردم  و نام آنرا "احساسی که دارم" انتخاب کردم ولی هنوز برای شرکت پخش آن تصمیم نهایی نگرفتم، لازم به ذکر است که پیش از این قرار بود نام آلبوم "تو مال من، من مال تو" باشد  اما به دلیل اینکه این نام مقداری با نام اولین آلبومم (فقط خودم فقط خودت) شباهت داشت در نتیجه نام آنرا تغییر دادم.»

نويسنده: shiva تاريخ: سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سايت "هنرکده" با هدف اطلاع رساني و آموزش هنرهاي زيبا به افراد علاقه مند به فعاليتهاي هنري به خصوص بانوان ايراني راه اندازي شده و به مرور زمان ، مي‌تواند منبع كاملي براي دوستداران صنايع دستي جديد و روز دنيا باشد اين سايت توسط خانم شیوا حسینی راه اندازي و اداره مي گردد

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to honarkadeh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com